MÜÜGITINGIMUSED

  1. Veebipoe www.gardek.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Gardek OÜ (registrikood 16089976), asukohaga Tule tn 10, Saue vald 76505, Harjumaa.


    Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

    Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

    Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Müügihinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

    Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kauba mõõtmetest, kaalust, ostja asukohast ning valitud kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

    Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

    Veebipood jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja kaupade hindasid ühepoolselt muuta. Kui ostja edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis ostja jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused.


    Tellimuse vormistamine

    Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

    Makseviisid:

    • Swedbank pangalink
    • SEB Pank pangalink
    • LHV pangalink
    • COOP pangalink
    • Krediitkaart
    • Järelmaks TFBank, SVEA Finance, IPF digital, Inbank ja ESTO
    • Montonio makselahendus

    Kõik makseviisid on ostjale teenustasuta.

    Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Tellitud kaubad postitab Veebipood peale lepingu jõustumist.

    Kui ostja ei ole kaupade eest tasunud 3 tööpäeva jooksul, loeb Veebipood seda ostja sooviks kaupadest loobuda ning tühistab tellimuse.

    Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisteate saatmisest.


    Kohaletoimetamine

    Kaupu saadetakse üle Eesti.

    Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures tellimuse vormistamisel.

    Kohaletoimetamise viisid:

    • Itella Smartpost pakiautomaadi vahendusel või kulleriga
    • DPD pakiautomaadi vahendusel või kulleriga
    • Omniva pakiautomaadi vahendusel
    • Kaubale ise järele tulles aadressile Tule tn 10, Saue vald 76505, Harjumaa. Kauplus on avatud E-R kell 9-19 ja L kell 11-15 P kokkuleppel

     

    Kohaletoimetamise hinnad:

     

    Smartpost pakiautomaat

    DPD

    pakiautomaat

    Kuller

    Ise järele

    Tellimused

    Alla 99 €

    4,90 €

    6,00 €

    10,00 €

    Tasuta

    Tellimused

    Alates 99 €

    Tasuta

    6,00 €

    Tasuta

    Tasuta

     

    Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kuni 30 kalendripäeva jooksul.   

    Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.


    Taganemisõigus

    Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

    Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 puudub taganemisõigus sellistel kaupadel:

    • mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva ostja isiklikke vajadusi;
    • mis on valmistatud ostja esitatud tingimuste kohaselt;
    • sellise suletud pakendis asja üleandmine, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud;
    • mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
    • kiireloomuliste parandus- või hooldustööde tegemisele, kui ostja on Veebipoelt tellinud selleks kohaletuleku.

    Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

    14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

    Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

    Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile pood@gardek.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

    Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

    Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

    Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

    Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

    Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

    Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.


    Pretensiooni esitamise õigus

    Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

    Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile pood@gardek.ee või helistada telefonil: +372 51979191

    Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

    Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

    Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.


    Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

    Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvatele ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

    Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel oma e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

    Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.


    Vaidluste lahendamine

    Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile pood@gardek.ee  või helistada telefonil: +372 51979191

    Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

    Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.